Uništavanje srednjeg sloja

by Ribafish
138 komentara

Velmoža Bandit sa svojim je Zagreb Parking Holdingom inteligentno sredio da više ne mogu parkirat pred firmom.

Čovjek je morao do dvadesete pješke u školu, pa ako je on mogo, može i stoka purgerska.

To je u redu.

Osim kad idem s Rokom na bazen pa moram izgubiti dva sata života u prometu.

Ili na trening, što je samo sat i pol, al ih dijeli po pola s bazenima grada Zagreba koji nemaju termin za građanstvo između 8 i 9…

Ah, i to je Holding, sori…

Tako sad mogu pješke vodit dijete u vrtić i pješke ići na bazen uživajući u ljepoti novih parking satova i svježe asfaltiranih sablasno praznih parkinga.

Ali neki dan tako nosam Roka na glavsonu-ramenima (raste to bokte, nemrem ga više na izbačaj, samo na trzaj), potpuno pust parking u Brozovoj, a tip odjeven ko ja s curicom u istoj pozi prekapa po kontejnerima u potrazi za plastikom.

Ne klošar, ne Cigić, ne alkos, ne neka sirota bakica…

Tip normalan, tri banke, urban, u trapericama, majici, curica u normalnoj jakni.

Zgledaju ko neki bivši srednji sloj, ono kaj su bili moji starci, profaći, nema luksuza, nema viksi ni terenaca, samo neka lijepa, zlatna sredina.

I gladni su.

Uhodani.

Curica, tri godine, prstom pokazuje na bocu fante u kutu.

Krećem s nekom spikom o igračkama da skrenem Roka s neugodnog pitanja na koje bi teško dao odgovor…

—————————

Malo po malo, namet po namet, sto kuna po sto kuna ovaj grad stremi ka uništavanju nekih ljudi koji nemaju palače na obroncima Sljemena niti volje za krađom i naglim bogaćenjem.

Ne govorim o zlatnoj zagrebačkoj odvjetničko-medicinarskoj mladeži.

S njima se nikad nisam družio…

I nije da patim zbog toga.

————

Priča druga.

Frend s curom kupuje stan kod Sesveta, novogradnju.

Ercegovci građevinari, naravno, preko veze sfušaju stvar i sve kasni godinu dana.

Lova, je naravno, unaprijed uplaćena.

I dođu on i cura, onako, romantično u sumrak se drže za ruke, gledaju konačno svoj balkon na svojoj zgradi, kad odjednom, pred istu – dolazi čerga…

Stotinjak Roma bučno upada u zgradu i unosi sjedala od Stojadina, ovčje kožuhe, ponije, karoserije od FAP-a, djeca bacaju smeće, psi ruju po travnjaku…

Usnica mu se trese, pita zbunjeno otkud oni u toj zgradi.

Kaže mu jedan – došo gradonačelnik i potjero nas iz Kozari Boka jer će tamo nešto gradit pa nam dao tu stanove…

Frend nije ni fašist ni šovinist ni rasist, al da mu nije svejedno – nije.

—————————–

Ok, naš je šerif je rasturio izbore jer u Zagrebu ima više lopova, sirotinje, rođaka i birokracije od srednjeg sloja.

Dakle, uvijek će pobjeđivat.

Jer ima li još tog srednjeg sloja, novinari, profesori, umjetnici, ljudi iz kvarta, kajaznam, serem…

Pa sam malo Žosken Depre…

Ima li spasa i života u metropoli za tih par nas koji ne težimo zadnjim stranama Storija, Re(tar)d Carpetu, guzom Marka Grubnića, Sevkinom mlohavom dojkom, Cecom na razglasu bembure, skupom drogom i lakim droljama i lijepljenjem sto eura na čelo harmonikaša.

Nego samo da mirno živimo svoj život s nekim simpatičnim urbanim navikama, kino, kazalište, koncert, nogač, pivica, roštilj…

I uskoro ne počnemo kopati po kontejnerima?

——————————-

Parking vam na groblju naplaćivalo…

I ovo bi vam se moglo svidjeti

138 komentara

porta1 3 studenoga, 2009 - 12:33

ZAGY- sa tobom se slažem što se tiče hdz-a, slažem se u stvari u potpunosti!
ali gledaj nama je uvijek netko kriv, prvo su nam bili krivi komunisti, pa su nam bili krivi srbi, pa jebemu mater rat je završio 1995 godine, tko je sada kriv, tko, pa mi sami sebe jebemo , ja jednostavno mislim da mi hrvati jednostavno nismo zaslužili državu, malo nas je al smo govna!

Odgovori
Nemetz 3 studenoga, 2009 - 13:26

Dragi moj dotepenec, “gluposti i nerealne nebuloze”? Ja sam (samo dio) tvoje naveo, pa ti slobodno izvoli moje.
“Ne mrzim nikoga” se nikako ne uklapa u grozomorne generalizacije s visoka da su općenito Dalmoši puni mržnje, lijeni i citiram, primitivni.
To što je HDZ na čelu sa tvojim nepatvorenim zagorcem Tuđmanom (Titov stari je npr. bio porijeklom iz dalmatinske zagore, jesi li znao i taj podatak?) i mnogim prominentnim njegovim zagorcima, rame uz rame s dalmošima, hercegovcima, slavoncima i svim ostalim HDZ-ovcima poprilično upropastio Hrvatsku – NIJE izgvor za tvoje šovinizme koje ovdje prosipaš.
Bardovi hrvatske oporbe u vrijeme Tuđmana NISU zagorci niti zagrepčani, pače – mnogi od njih su upravo dalmatinci.
Tvoje generalizacije su jadne, uskogrudne i klišeizirano revanje svega onoga kaj sam se davno naslušao i pregazilo ga je vrijeme, koje još nije došlo do pijanog društva u tvojoj klijeti dok prakticirate svoje “zagorsko-zagrebačke” običaje.
Ja sam svoju mladost protratio na terenu od 91-95 u iznosu od točno 766 dana – i okači si te svoje klišeizirane “gdje si ti bio 91” frazetine na čavao u svojoj zabitoj klijeti potonuloj u zagorsko blato.
To što šovinstičke frazetine proglašavaš svojom osobnom “surovom istinom” meni ne znači ništa jer svijet ne počinje od tebe i tvoje supruge u čije ime govoriš , a ponavljam, TI navedi točno onda moje “laži i neosnovane gluposti”, jer ja sam tvoje već naveo.
Drago mi je da u duhu svih onih karakteristika kojim častiš svoje vlastite sunarodnjake, u nedostatku bilo kojeg argumenta sugovornika proglašavaš “budalom” i najavljuješ prestanak diskusije (koja nije niti počela), pa da se ne moram dalje s tobom natezati. Popij si radije malo svog “zagorsko.zagrebačkog” tuduma i produži dalje….

Odgovori
ZAGY 3 studenoga, 2009 - 14:25

porta1 – prijatelju – 1. Gle ,nemoj se ljutiti i ako želiš prihvatiti mogu ti objasniti neke stvari u koje vidim nisi u potpunosti upućen i da ti objasnim ko je kriv za šta u koje vrijeme .
Naime – s obzirom da sam rođen i živio sam u Jugi 17 god a 19 sad u samostalnoj Hrvatskoj ,znam jako dobro kako je bilo onda ,kako je bilo za vrijeme rata i kako je sada ,jako dobro poznajem povijest ,bio sam branitelj 4 godine a napisao sam već da sam i ja i moji stoljećima u Zagorju tj Hrvatskoj i makar su mnogi kolko vidim na to ljubomorni i mnogima to ništa ne znaći pošto oni to nisu ,meni i mnogima poput mene to znaći jako puno i ponosim se time i sigurno sam veći Hrvat od onog hercegovačkog seronje kojem sam ja i mnogi iz Hrvatske branio kuće u hercegovini dok je on ladio jaja po Zg ,po Njemačkoj itd a koji mi se sad po Zg busa o prsa i pravi velikim Hrvatinom,nameče nekakvo zločinačko ustaštvo i Pavelića i izopačenu crkvu i glasa za lopovsku bandu koja je upropastila Hrvatsku -e zbog takvih nam je sve otišlo u kurac i zbog takvih jebivjetara sam ja ljut i da -SADA SU NAM SAMO ONI KRIVI ZA OVAKVO SRANJE U DRŽAVI I TO JE ČINJENICA I ISTINA I TO TREBA ISKORJENITI POD HITNO NA OVAJ ILI ONAJ NAĆIN A PRVENSTVENO I LEGITIMNO PRVO SE MOŽE TAKO DA SE NA SLIJEDEĆIM IZBORIMA GLASA ZA SDP ,DRUGOG RIJEŠENJA NEMA !!!
2. Ljudi danas miješaju i ne znaju razliku između komunizma i socijalizma . Komunizam je naravno loš režim no socijalizam nije a mi smo tada živjeli u SOCIJALISTIČKOJ federativnoj republici Jugoslaviji i u tom nazivu niti u ustavu nigdje nije postojala domena ni naziv “komunistička” a to što su neki bili u KPJ i što je to za neke bio uvjet za bolje radno mjesto ,pa to je isto i danas ko je u Hdz-u !Ali bit svega je da su u tom “komunizmu” radile sve firme ,skoro svi su radili i primali solidne plaće ,bili puno bolje zaštičeni a direktori puno manje nego sada jer je svaka firma imala sindikat i radničko vijeće koje je bilo Bog i batina i radnike se prvo sve pitalo-jel ti to nešto govori .jel to danas moguće ,ha !!?? Pa moji i tvoji roditelji su izgradili sve te firme koje je ova gamad danas upropastila i prodala i nikad nikome nije bilo teško raditi jer je bio pošteno plaćen -jel tako danas ,ha !!?? Neki mi tu spominju nekakve profesore ,doktore itd itd – pa nisu oni izgradili tolike firme nego su ih izgradili radnici i to sa voljom i ponosom a da bi sad nakon 35-40 god staža dobili mirovinu od cca 1200-1800 kn -ma sramota !!!
U svakom slučaju socijalizam je bolji od kapitalizma i to sami nazivi govore a ono što nam je zapadnjački kapitalizam donio mislim da je od svega toga samo 20 % korisno i dobro ! Sada smo samo djelomično robovi u vlastitoj državi a ulaskom u EU postat ćemo doslovno u potpunosti robovi- kao što su sve države koje su ušle pa sad pate i kukaju i najrađe bi sve bila kao jedna Švicarska a mi bi to bez problema mogli biti jer imamo bolje uvjete za to !!!Znaš kome je bio taj “komunizam” lošiji ; e pa upravo tim hercegovčinama i nekim dalmatincima koji nas i sad jebu u zdrav mozak i nameču fašizam i ustašizam a toliko su glupi da ne mogu shvatiti da veličaju nekoga ko ih je htio prodati i ko ih je izdao i pobjegao ko pička-pa to fakat moraš biti glup tako nešto veličati i nametati ,isto kao i crkvu za koju svak pametan zna da je isto lopovska i izopačena !!!
3. Srbi su naravno bili krivi i naravno da su bili okupatori kao i u onome ratu fašisti ,tu uopće nema ništa sporno i tu opet za ništa nismo krivi mi domaći Hrvati a za početak rata je opet i tu bila umiješana i zaslužna i BiH politika na čelu sa Izetbegovićem ,naravno “našim” Tuđmanom i onim Srpskim krvnikom Miloševićem !!!

4. Dakle ,poanta svega ti je u tome da mi domaći Hrvati nikad za ništa nismo krivi već nam uvijek netko nešto nametne sa strane ono što mi uopće ne želimo – ne jebemo mi sami sebe nego nas jebu hercegovci koji su po meni i gori od Srba !!
5.Nedo Bog rata ali vjeruj mi – sjetiti ćeš se za kratko vrijeme ovih mojih rijeći i shvatiti o ćemu ti pričam !!!

Odgovori
ZAGY 3 studenoga, 2009 - 14:49

Nemetz – ha ha ha – ti i takvi kamenjarci kao ti možete samo sanjati takvu kuću kakvu ja imam klet – tak da znaš -DAKLE JEDEŠ GOVNA !

Svaki djelić Zagorja ti je asfaltiran sa svom infrastukturom -DAKLE JEDEŠ GOVNA !

Zagorska vina su ti već 20 god jedna od najcjenjenijih u Evropi jer više tuduma ni nema pošto svi imaju sortna vina -DAKLE JEDEŠ GOVNA !

Kako samo možeš tako odurno srati i lagati da je Titov stari bio iz zagore ,ma sram te bilo đubre jedno lažljivo ,pa o Titi znam više nego ćeš ti ikad znati majmune jadni pokvareni !!!
Prezime Broz je izvorno iz Kumrovca a mater mu je bila Slovenka !DAKLE JEDEŠ GOVNA !

Da -mi prakticiramo svoje Zagorske običaje i prakticirat ćemo ih i dalje i dok to radimo ne diramo nikad u nikog i cijenimo i prihvačamo i druge običaje ali samo uz dobronamjerne poštene i dobre ljude a ne one koji već godinama JEDU GOVNA !!!

Odgovori
Katarina 3 studenoga, 2009 - 14:59

Joj, ZAGY.
Shvaćam te u potpunosti i totalno se palim na frajere koji tako gorljivo zastupaju svoje mišljenje, al daj reci gdje se ti, zlato, gasiš 🙂

Odgovori
Nemetz 3 studenoga, 2009 - 15:14

Hvalim te bože što me ne smatraš dostojnim ( i vjerojatno ipak dovoljno upućenim) pa da mi, kao jadnom Porti, kreneš onako očinski s “da ti objasnim” objašnjavati djetinjaste nebuloze o suštini propalog socijalističkog poretka (s, zanimljivo, U USTAVU SFRJ navedenom “vodećom ulogom komunističke partije” 😉 )
Ja sam okrenut budućnosti, kako da nam bude bolje, da se riješimo tranzicijskih sranja i približimo uljuđenoj Europi, a ti i dalje salutiraj drugu Titi.
Drago mi je također i da su se tvoji argumenti pokazali svedeni na pravu mjeru, jer je jedino što ti preostaje u tvojem dječjem viđenju svijeta ionako puko “jedeš govna” argumentiranje.

Naravno, ako sam protiv tvog šoviniziranja protiv vlastitih sunarodnjaka – mora da sam za HDZ, nema druge. Odlično si to shvatio!

Ne znam koliko čitaš i otkud crpiš informacije (iako su zagorci rođeni s malom maturom, pa vam to niš ne treba), ali da si pročitao samo nekoliko Titovih biografija ili etimoloških leksikona, čak i onih oficijelnih socijalističkih (i Dedijerovu npr.) gdje se to spominje pa do onih uglednijih novijih, npr. Jaspera Ridleya, naišao bi na podatak koji ti spominjem. Većina geneaoloških i etimoloških pisanih izvora o porijeklu Brozovih kao obiteljskog prezimena, za zagorski ogranak spominje da su došli s bosansko-dalmatinske granice bježeći pred Turcima, neki izvori jednu od loza smještaju pak u okolicu Pazina u Istri.
A svu tu specifičnu “zagorsko-zagrebačku” kulturu si posebno pokazao baš na ovom pitanju, sa prekrasnim “majmune jedan pokvareni” argumentima koji ti služe na čast. I kojima si me definitivno uvjerio u to da si biografsku materiju o Josipu Brozu doktorirao. Jer jebate, ti si Zagorec ko i on, to je valjda dost?! “Majmoni jeni pokvareni”…..

Možeš se ti pet tisuća puta deklarirat kao pravi i jedini ispravni zagorski Hrvat i skromni dobronamjernik koji prihvaČa druge, ali ovdje gore stoje i dalje tvoji teško generalizirajući upisi u kojima si sve rekao o tome kako stojiš s prihvaćanjem drugih, čak i njihovih dijalekata.

Odgovori
ZAGY 3 studenoga, 2009 - 15:36

Nemetz – pljuc u usta Hdz-ovska filozofska pokvarena govnarska a ak baš hoćeš -pa mi Zagorci smo si navek bili dobri z “Hrvatima” i da ,nije ti to da smo rođeni z malom maturom izmišljeno bez veze !!! Odi dole prodaji i laži i melji te svoje filozofije u svom kamenjaru jer ovdje ti (vam) to neće još dugo prolaziti !!!

Katarina -ljubavi moja – ak ti smetam i ak bi ti rađe čitala nećije druge upise -oprosti -ti samo reci i Zagija više nema ali moram ti reći razlog zašto se ne želim gasiti ; VIDIŠ ,ZAGORCI SU TI OD NAVIJEK BILI POZNATI PO TOME DA SE DRŽIJU SVOJE ZEMLJICE TJ GRUNTEKA I ODNAVIJEK SU BILI VEĆINOM RADNIKI I SELJAKI I SIROMAKI I ŽIVELI SVOJ ŽIVOT I NIKUGA NIJESU NIGDAR PEHALI ALI NIJESU DOZVOLILI NITI DA SE VUNJE PEHA A DO JE PEHNUL TAJ JE GRDO NAJEBAL !
DENES SU SE STVARI HMENILE I ZAGORCU JE DOST DA GA SI DRŽIJU ZA SELJAKA I BEDAKA TERI BU SAME MUČAL I DELAL – E VIDIŠ ,ZATE TI ZAGORCI VIŠE NEBUJU SAME MUČALI I DELALI PA TAK NITI JA NEBUM MUČAL KAD VUME PEHNE JEDEN KAMENJARSKI IZROD I DREK !!!

Odgovori
Ribafish 3 studenoga, 2009 - 15:39

dobro ljudi, dosta vise.
amen

Odgovori
porta1 3 studenoga, 2009 - 18:53

ZAGYa za predsjednika jer je on tu već stolječima hahahaha
a nemtza za ministra kulture juhuuuuu

Odgovori
Ponoćna strina 3 studenoga, 2009 - 21:19

@)Nemetz: Cijenjeni kolega, ovaj ovdje giza te je spustio na svoj niveau pa te onda dotukao iskustvom … a lijepo je rečeno da se ne treba svađat s takvima.

Au, koja tema. A o čemu je ono bila riječ?:)
Srednji sloj. Budući da sam 25 godina živjela u prošlom “sistemu” mogu potvrditi da ga je bilo i da je bio relativno jak, ali u nekakvoj svojoj reduciranoj, socijalističkoj varijanti. Ako je bilo ljetovanja, nije bilo zimovanja, taj sistem. Ako je bilo nestašica, svi su ih podnosili osim onih koji su imali “vezu”, što često nije ovisilo o njihovoj kupovnoj moći. Nije prijetila deložacija jer se stambeni ne može otplatit, nije prijetio gubitak posla, zapravo morao si se jako, jako gadno ogriješit o radnu etiku pa da posao izgubiš, već su bile osamdesete i politički stisak je popustio, išlo se u inozemstvo, ako zbog ničeg drugog onda u Trst po traperice itd. Ljudi su imali fiće i stojadine. Veliki broj ljudi koje smo svi poznavali i u koje smo i sami spadali živjeli su tim standardom i iz moje perspektive to je bio značajan postotak stanovništva. Nije to bila neka lova, ali nije na njoj bio ni naglasak, niti je postojao medijski pritisak i sugestija da “onaj koji ima to i to nije luzer”.
Stambena naselja u gradovima i većim i manjim bila su prava socijalistička. U istoj su zgradi ili istome kvartu živjeli i glumac i baka penzionerka i profesori i studenti iz provincije, lokalni klošar-pijanac, gospon sudac sa suprugom, a našao bi se i Cigo sa ženom i djecom. I ta raznorodnost po meni garantira ok i zdravu sredinu. Garantira to da škole u kvartu neće propadat, da usluge neće propadat, da uspješni neće odlaziti masovno, da će to biti mjesto ugodno za život, ali i mjesto kome neće trebati da ga od ostatka grada čuvaju rešetkama i stražarima. O ovome sam pisala kad sam kritizirala stambeni elitizam u jednom projektu, koji se koliko vidim ugasio, ali kad sam pisala o tome – bahatilo se njime na sva zvona (“Moj Dvor”).
Eto, ja iz te perspektive imam razumijevanja i za onog Ribinog frenda koji je objesio nos kad mu je u haustor ušlo 100 Cigana. I ja bih. A tih je 100 Cigana ušlo tamo zato jer Bandido i banda sigurno negdje rade posebno naselje za 100 sudaca sa suprugama ili 100 keruma sa fani. O tome se radi – kreiranju neravnoteže i to tako navrat nanos. I tako na račun poštenih i običnih ljudi poput nas. I tog Ribinog frenda.

Odgovori
Katarina 4 studenoga, 2009 - 08:09

Zagy, baš naprotiv, simpatičan si mi. Imam soft spot za Zagorce 🙂
Inače, u nedjelju sam u Lisinskom u 1. redu na koncertu kvarteta Gubec! Ak to nije dokaz, onda ne znam…
Ali svakako mi laska da baš ja imam moć ušutkati Zagyja.
Aha, Riba, si videl?!

Odgovori
ZAGY 4 studenoga, 2009 - 09:41

Drago mi je da su neki postovi izbrisani !!!
Ponočna strina -hoćeš biti tako dobra da mi objasniš koji je to “moj nivo” i kakav sam ja to da se sa mnom ne vrijedi svađati !?
Pa sa tobom se sigurno neću svađati pošto podržavam tvoj upis jer je istinit a ne lažljiv a posvađat ću se sa svima koji seru i lažu i omaložavaju jer dosta je bilo trpljenja toga ,trpimo to već godinama i zbog te šutnje i što samo trpimo sad smo zbog dotićnih u govnima do grla – dosta je bilo na finjaka – sada ćemo na prvu i na oštro jer su “neki dotepenci” malo previše dobili krila i još malo bi nam krojili sudbinu i nametali svoju politiku ne samo u državi nego i po mjestima ,ulicama ,kvartovima i susjedstvu – E PA NEĆE MOĆI !!!!!!!!

Odgovori
Nemetz 4 studenoga, 2009 - 10:25

Gle Strino, jedino na što sam osjetljiv i mrzim je mržnja sama. I isključivost. Ovaj gore ne shvaća da su upravo ljudi s kojima se slaže (ti, Riba) oni čije nacionalno ili regionalno porijeklo generalno i sa mržnjom pljuje. Samo zato sam reagirao.
Glede socijalizma, slažem se ja da je mnozima bilo ležernije (makar i s manje prohtjeva i novaca) živjeti u tom idiličnom balonu od sapunice. No on je imao, kao i u svim socijalističkim državama, u svom genetskom kodu uprogramiran dan destrukcije. Jednostavno nije moglo trajati vječno svo to izbjegavanje tržišta, masovno zaposlenje, neselektivna državna potrošnja i baš kao i danas, strani krediti na čijim se krhkim nogama držao taj naš eksperimentić.
To naravno, NE ZNAČI da ga je morao zamijeniti vukodlački kapitalizam kao kod nas 90-ih, čak i da je prvobitna akumulacija morala biti tako surova i nepravedna (i na Zapadu je nažalost u davna doba također bila surova, sjeti se onih tuberkuloznih tkaonica iz 19. stoljeća kojim su nas poučavali na marksizmu ili povijesti).
Tu smo svakako zasrali, na čelu sa organiziranim kriminalom na vlasti, ali rješenje ne leži u nečemu davno prošlom. Ja ga vidim u ugledanju na izuzetno socijalno osjetljive i ujedno uspješne kapitalističke zemlje poput Francuske, Nizozemske, Skandinavskih zemalja…. eto.

Odgovori
ZAGY 4 studenoga, 2009 - 11:06

Nemetz – e pa nećeš srati i opet si napisao laži i gluposti i sad kad opet sereš o nekim kreditima u kojima je bila Juga ja te opet pitam koliko je sad dužna Hrvatska u odnosu na ondašnju cijelu Jugu -jel znaš taj podatak ha -oćito ne znaš jer da znaš nebi tako srao kao što isto na taj naćin seru Hdz-ovska kapitalistička govna !!!!!!
To nije bio nikakav idilični balon od sapunice nego prava jaka država u kojoj su svi bili sretniji i zadovoljniji nego danas !!!
Da -pljujem i mrzim takva govna koji lažu ,izmišljaju i filozofiraju jer upravo to i na taj tvoj naćin rade ova sadašnja govna koja su na vlasti i koja su porobila i upropastila Hrvatsku -jel ti jasno !!!????
Ja ti isto tako mogu filozofski i ufino odgovarati i praviti se pametan i fin ali sa takvim govnima neću više biti fin !!!
Jebale te glupe kapitalističke zemlje i Skandinavija – pa toliko da znaš da sam bio u svim tim zemljama i sve su jadne i svi se žale da im nikad nije bilo lošije -pa u npr Švedskoj imaju takve zakone da su im skoro pa počeli zapovijedati kad će ići pišat i srat – alkohol možeš samo ogranićeno kupovati , pušiti nigdje osim u svojoj kući , kafići su im prazni ,mladi nemaju nikakvog noćnog života ,kamere su posvuda , ma da ne duljim, općenito , zakoni im diraju direktno u privatnost čovjeka -još malo pa će im određivati kad će se moći i koliko sexati !!!
Radno vrijeme je i u Francuskoj i Njemačkoj i po skandinaviji takvo da radiš većinom od 9-19h a između toga neka pauzica -i sad je to kao neki život -ma daj molim te – nemaš od života apsolutno ništa – robovi su postali – samo radi radi i radi a djecu vide samo kad ih spremaju spavati – a primanja nikad nisu bila lošija -pa Njemačka ti je u kurcu totalno – i sad bi ti nametnuo nama takva pravila i zakone – ma ti si ili lud ili glup !!!!!! Pa jesi ti svjestan da ulaskom u EU automatski postajemo robovi u svojoj državi i da onda EU diktira i kroji nam sudbinu -oćito nisi !!!
Jedine pametne države koje to ne prihvačaju i koje su pametne i neovisne i najače su ti Švicarska i Monaco no Monaco je ipak priča za sebe tj država izmišljena i napravljena samo za svjetsku elitu pa nju nećemo računati !!!
Mi smo mogli biti jaći od Švicarske ali pošto su nam idioti poput tebe sve upropastili sad više nema povratka !!!
Zapadnjački i skandinavski kapitalizam nas vodi ravno u propast i u robovlasništvo i točka !!!
ETO -TO TI JE PRAVA ISTINA DRUŽE DRAGI !!!!!!

Odgovori
bedwilka 4 studenoga, 2009 - 12:00

zagy matere ti treba te u spam bacit! dosta više kaj ti je?!?!

Odgovori
smotko 4 studenoga, 2009 - 13:34

zagy, majku mu, jači smo od Švicarske! u vaterpolu!
mene jedino ždere kaj je staroj propo srednji sloj kad je radila kolače, pa su ispali suhi
bedvilče, piši više! 🙂
riba, jel to pao rekord u komentarima?

Odgovori
Ponoćna strina 4 studenoga, 2009 - 13:36

@Nemetz, ma stoji to o mržnji, ali ti kolega kao da se prvi put susrećeš s fenomenom ponosne “čistokrvnosti” i ekstremnog “anti-dotepenstva”. Meni se nakon dvadeset godina sporadičnog susretanja s tom pojavom čini da tu argumenti ne pomažu. (Ignore, pa neke se sami dive svojoj regionalnoj ili kakvoj god überpripadnosti do besvjesti i natrag.) Kao što nikakvi ljudski argumenti ne pomažu ni kod dijela doseljenika koji spadaju pod one “divlje” koji doista dođu i “istjeraju pitome”.
drugo:
Moje litanije o sredjem sloju nastale su kao odgovor na nečije primjedbe kako srednjeg sloja u Yugi uopće nije bilo. Htjedoh samo objasniti da je njega itekako bilo, u smislu da pod srednjim slojem smatram one koji nisu bogati ali nemaju osnovnih egzistencijalnih problema te nisu u situaciji da se osjećaju posramljeno zbog “siromaštva”. No isto tako iz više se razloga ta naša varijanta sredje klase nije mogla uspoređivati sa srednjim slojem u Njemačkoj ili u SAD-u.
U raspravu o dugovima ne bih ulazila. Doista bih voljela da mi ih razjasni netko tko je a) ekonomski stručnjak b) pošten i neovisan c) upućen u problematiku realnog odnosa duga koji smo imali i koji imamo, kao i odnosa tog našeg duga prema dugovima koje imaju neke druge zemlje, čisto radi orijentira. Stvarno bih voljela imati uvid u neku takvu analizu. Čini mi se da ovo što se o tome do sada govori dolazi ili od a) nestručnih koji papagajski ponavljaju ono što su negdje čuli a što im se uklapa u vlastitu političku paradigmu ili b) “analitičara honorarnih promjena” tj. onih čije mijene ovise o visini i davatelju honorara.

ili

Odgovori
Ivana 4 studenoga, 2009 - 14:16

riba ubi me grip pa nisam stigla ranije da napišem da potpuno podržavam to što si napisao!

Odgovori
ZAGY 4 studenoga, 2009 - 14:39

bedwilka -a zašto mene bacit u spam – zašto ne ovog Nemetza koji me uporno provocira tj ne samo mene nego samim time i mnoge druge ,zašto da ja njemu popustim a definitivno nije u pravu !!??

strina – možeš ti mene ignorirati kolko te volja i priklonit se samodopadnom filozofsko dotepenskom Hdz-ovskom naćinu pisanja i razmišljanja ali samo da ti kažem kako se u potpunosti varaš kada kažeš da ljudski argumenti ne pomažu kod onih koji bi htjeli “istjerat pitome i kulturne domaće ljude” !E pa pomažu itekako i upravo zato ja ne želim popustiti u ovakvoj situaciji jer je bilo previše popuštanja i tolerancije takvima a ako neće milom e pa hoće silom !!!

A samo da se osvrnem i na tvoje ne znanje oko dugova ; Pa dušo draga , pa meni nije potreban nikakav ekonomski stručnjak da mi objasni i veli koliki je bio vanjski dug bivše Juge a koliki je sad Hrvatske ,pa mislim da to već i oni obićni laici znaju a na kraju krajeva ,pa ne znam dali ti gledaš imalo tv jer su ti o tome već puno puta govorili i ekonomski stručnjaci i već se odavna točno zna koliki je bio dug i koliki je sad !
No pošto ti kao to nisi čula i ne znaš, europski u suradnji sa našim stručnjacima u kojima je sudjelovao i sam Rohatinski (kojeg sam nedavno čuvao pa mi je pričao o tome) , došli su do jasne brojke tj da je bivša Juga imala vanjski dug cca 40 milijardi maraka što je mogla vratiti bez ikakvih problema za kratko vrijeme ,a današnja Hrvatska se bliži brojci od 100 milijardi eura -pa mislim ako ti te rijeći i objašnjenje jednog od naših najboljih ekonomskih stručnjaka nisu dovoljne ,onda ne znam šta bi ti i od koga htjela da ti to objasni !!!
Dakle -ako računaš u eurima inodug Juge je bio u cca 45 godina cca 20 milijardi eura a “naša” banda lopovska je nas uspjela u nekih 15 god usosit i pokrasti točno 4 puta više tj 100 MILIJARDI EURA !!!!!!!

DUŠO DRAGA – NE ZNAM ŠTA TEBI I KAKVI TEBI VIŠE TREBAJU DOKAZI
AKO TI NIJE DOVOLJNA RIJEČ GUVERNERA HNB-a I PO MNOGIMA NAJVEĆEG HRVATSKOG EKONOMSKOG STRUČNJAKA KOJI NAS JOŠ KOLIKO TOLIKO ODRŽAVA NA ŽIVOTU !!!!!!!!!!!!!!!

Odgovori
Katarina 4 studenoga, 2009 - 14:50

Zagy, sladak si mi dok se tak pjeniš 🙂
Samo na krivom mjestu, nažalost.
Šteta kaj nemam kartu viška za Gupce. Možda bi ti naše kajkavske popevke malo smirile živce…

Odgovori
Nemetz 4 studenoga, 2009 - 15:08

Draga strino, kužim ja sve, ali nemrem si nekad pomoći. Zanimljivo je da ovaj gore mudro ignorira kako je (a da to nije do sad ni znao) najvulgarnijim etničkim i regionalnim karakteristikama oprao i tebe i Ribu i mnoge druge…
Kaj se dugova tiče, to uopće niti nije moj fokus razloga zašto socijalistički eksperiment nije mogao trajati unedogled. Ali to je fakat za ekonomske analize koje bi mogli jednom drugdje pretresati, nije da nema materijala… kad smo već kod duga koji ponavljam, nije uopće glavna stvar, vanjski dug Jugoslavije (a mnogi su tu faktori različiti od danas, od vrijednosti novca do proizvodnje i potrošnje, pa je gotovo nemoguće uspoređivati) je s otvaranjem prema svijetu i IMF-u stalno godišnje rastao, od 2 milijarde dolara 1970, 6 milijardi dolara 1975, do 1980, sa 20 milijardi dolara, dakle samo u tih 10 godina cca 30 mlrd. Onda je počeo eksponencijalno rasti, pa oko 1990 rapidno pao zbog monetarne reforme, te završio sa mislim, 17 mlrd. Cca 1980 dug je bio oko 1/4 nacionalne zarade, a otplata duga 20% zarade od izvoza. Svi aranžmani otplate i reguliranja duga su napravili i rascjep u federaciji. Industrija skoncentrirana u Hrvatskoj i Sloveniji, a na jugu sirovine čija je cijena rapidno padala. SFRJ je zbog velikih problema servisiranja dugova 1980-ih nasilno skresala svu moguću domaću potrošnju i otud sve one silne redukcije i nestašice struje, plina, šećera, ulja, benzina, svega. Standardne mjere su stalno bile devalvacija dinara, smrzavanje plaća i dekontrola cijena, to su bili i uvjeti za servisiranje dugova.
Između 1979. i 1985, osobni dohodak radnika u “društvenom sektoru” je pao za 25%, a do 1989. nekih 60% jugoslovenskih radnika živjelo na, ili ispod minimalnog nivoa garantiranog od države. Standard života je pao za 40% od 1982. do 1989. Ovo su sve valjani statistički podaci iz ekonomskih analiza u časopisima i knjigama iz ekonomske politike.
No, stvarni i glavni uzroci neodrživosti standarda koji je sustav stvorio u kratkom idealističkom razdoblju krajem 70-ih koje je brzo došlo na naplatu već početkom 80-ih, dade se pročitati iz mnogih nezavisnih ekonomskih analiza stanja ekonomske politike bivše SFRJ. Maksimalna prezaposlenost, niska opća proizvodnost koja je kočila rezultate onih uspješnih i u svijetu uglednih tadašnjih poduzeća, disfunkcionalno samoupravljanje koje su sami radnici ocjenjivali niskim ocjenama jer se stvarno upravljanje i kadroviranje vodilo iz jednog centra….blabla.
Voda davno prošla ispod mosta, nažalost. Ne vidim stvarnu svrhu, čak niti mogućnost transponiranja toga svega na današnju situaciju. Mi jednostavno trebamo nova rješenja. Koja ne moraju nikako nužno biti ona koja određuju međunarodne institucije ili EU, kontrolirani multinacionalnim kompanijama.

Razblebetah se, sorry.

Odgovori
ZAGY 4 studenoga, 2009 - 16:58

Uh majke ti – nemrem više ni ja ,ha ha ha ali nažalost onih koji bi to htjeli neću odustati i dopustiti da se i dalje pričaju nebuloze !!!

1. Htio bih se ispričati svima koji su se našli uvrijeđeni u svezi moje teze “dotepenaca” .
Naime ,da i to razjasnimo kako me neki nebi stalno prozivali da sam kao neki nacionalista ili ko zna šta ; Ja a i mnogi drugi spomenute dotepence koji su ugrozili i sramote naš Zg i Hrvatsku smatramo one koji su se “dotepli” tj pobjegli iz BiH u Hrvatsku početkom 90-tih a sada ti isti po Hrvatskoj rade najveća sranja i sramote nas nekakvim zločinačkim nametanjem ustaštva i svom silom bi ti isti htjeli postati veće Hrvatine od nas koji smo tu rođeni i nametati nam svoje zakone i pravila -a oni drugi koje sam spomenuo su novopridošli dalmatinci koji se naprosto ne žele prilagoditi ni književnim govorom nego još nameću svoj dalmatinski što je naprosto neprihvatljivo jer kao što sam to već napisao na što bi to ličilo kad bi mi zagorci svugdje pričali zagorski -pa ako mi u Zg i u ostatku Hrvatske koristimo književni pa zašto to onda nebi i dalmatinci majku mu —- jel to sad konačno doprlo dotičnima do mozga !!!
Rekao sam već i to da nisam odgojen da mrzim bilo koga no kad mi netko počne pričati laži i gluposti pa bio to i zagorec ,ma oprat ću ga samo tako i neću dozvoliti da se sere po Zagorju i Zagrebu a uzdižu nekakvi beznačajni kamenjari u kojima više ni zmija ne želi puzati jer ako takvima nije stalo do Zg i do ovog kraja i ako im je važniji taj kamenjar – onda laganini kupi prnje i malo naselite taj kamenjar pa tamo prodajite laži sami sebi !!!!

Nemetzova teza oko inoduga je toliko jadna i glupa koliko je jadna i ona Hdz-ova jer su identične ali i lažljive i netočne no ipak i po tim statistikama je manji dug cijele Juge od današnjeg Hrvatskog a pogotovo gledajući u koliko je godina napravljen – mislim da su ipak moji podaci tj guvernera Rohatinskog točniji -to je već ionako svima jasno !!!
Plaće u Jugi nisu padale od 75-88me nego su bile standardne ,proizvodnja je bila na zavidnom nivou i sve firme su uredno radile i proizvodile -da dam samo jedan primjer u koji sam sto posto siguran a tako je poslovala i većina firmi u Jugi -moji roditelji su u tvornici kože i obuće imali plaću od cca 1000 maraka što je u protuvrijednosti iznosilo jako dobru plaću u dinarima ,a ta firma je zapošljavala 2000 ljudi ,da bi od 90te plaća odmah pala na 200 maraka tj nakon što je došla naša čuvena kuna plaća je bila 1200-1500 kn a sada je na minimalcu oko 1800 kn i zapošljava svega 500 tinjak radnika a i još malo pa će svi laganini na burzu kao i većina naših firmi !!!
E sad mi se neka javi netko kao Nemetz i neka mi veli koja je politika bila bolja i ko je upropastio sve te firme i dali je i više nego oćito da je ova današnja banda pokrala 100 milijardi eura u roku 15 god – jel možda i to nije istina ,ha !!!!???

Ja bih vrlo lako kao neki koji se prave jako pametni mogao pisati na političko-filozofsko-kopliciran naćin no ja to ne želim jer je ljudima dosta takvog lažljivog obmanjujučeg pisma i govora – ljudi žele da im se laički jednostavno otvoreno i iskreno iznesu i govore problemi !!!

Uh-sad mi je fakat dosta -zaista smo skroz off topic i isprike fishu no sve je to usko vezana problematika !!!

Ali ipak na kraju ; ŽIVJELO BRATSTVO I JEDINSTVO !!!

ZDRAVO , ZDRAVO ,ZDRAVO !!!

Odgovori
Ponoćna strina 4 studenoga, 2009 - 19:52

@Nemetz – ma uvrijeđena do tabana od gize, jašta. Mo’š mislit. Takvih kao giza puna prtljaga est. Uvijek im je netko kriv. I uvijek nađu tog nekog. Ne vidim se ni s jedne strane njihovog svijeta. Gdje bih ja stigla da se na to vrijeđem. Kad vidim što rađa “čistokrvnost”, još mi je draže moje mješanstvo:).
E a ovo za dugove. Hvala, zvučiš upućeno. No trebalo bi tu uključiti još i nekakve usporedbe s drugim zemljama onda i danas pa bismo imali tu sliku koja bi bila jasnija. Meni se čini da su brojke upravo zato što su brojke – dušu dale za manipuliranje. Ono kao, pa dali smo vam broj – zar ne vidite. A taj broj je jako relativan jer treba vidjeti i neke druge pokazatelje (mislim na broj od 20 mlrd kojom se baratalo, ovaj sad dug kojeg neki procjenjuju na 40 a neki na 70 mlrd. Koliki je taj hebeni dug uopće)
Što hoću reći: pa evo, ilustrirat ću primjerom: nedavno natrčah na podatak kako su naša porezna davanja najveća na svijetu. Onda se netko opet javio i rekao da je to relativno, jer nas ne deru onako kao Amere s porezom na “imovinu”. Nakon toga opet podatak da su ta naša davanja samo 40 i nešto posto, a da su mađarska veća od naših. Kužiš moju skepsu i frustraciju…
koga da slušam ja.

Odgovori
Ponoćna strina 4 studenoga, 2009 - 20:06

ps. točno je ono o prezaposlenosti – bilo je doista strašno puno “izmišljenih radnih mjesta”. Radila je “veza” i ako mi je kapitalizam zbog ičega drag, onda mi je drag upravo stoga što poslove dobivam isključivo na osnovu svoje sposobnosti tj. svoje “iskoristivosti” iliti upotrebljivosti. Ipak je to kapitalizam jel. Ono o padu standarda od 1982-1989. Možda to govore analize, ali meni se ne čini tako. Naime jako se dobro sjećam tih godina i ne čini mi se da je srozavanje bilo baš toliko. Ja bih to odokativno procijenila na 30%,. Stalno se trubilo o stabilizaciji, to je točno. Milka Planinc sa svojim sivim kostimima postala je sinonim stabilizacije i stalno ju je sirotu slikalo za tv. Što se tiče nestašica, moj je dojam da se i s njima pretjeruje i prikazuje ih se apokaliptično. Osim što su me par puta naguzili da stojim u redu za ta sranja, ne sjećam se toga kao nečeg traumatičnog.

Odgovori
Nemetz 4 studenoga, 2009 - 23:24

Stabilizacija ti je, pogotovo u kontekstu sanacije tadašnjih dugova, značila zamrzavanje plaća uz slobodno formiranje cijena, te devalvaciju (u mojem albumu novorođenčeta starci su napisali da je na dan mog rođenja “opet devalvirao dinar”).
Brojke naravno ništa posebno ne znače, nisam to ni rekao. Jer se uzima u omjer tadašnja vrijednost novca i koliko se bruto društvenog proizvoda i izvoza troši za dugove i sanaciju likvidnosti.
Problem je zbog prezaposlenosti bila produktivnost, jer je tada niska.
A jednu stvar prije nisam spomenuo, a to je bila enormna javna potrošnja. Ne samo na stanove, socijalu i javnu infrastrukturu, koji su zapravo (ali barem na korist onih koji su ih uživali) pali na kraju kao žrtve paljenice za budućnost jer to sustav zapravo dugoročno nije mogao izdržavati, već i izljevanje javnih sredstava u sanacije gubitaša i općenito u interno tržište kako bi se obdržao taj idilični balonček.
Istočna Njemačka, koju svi podcjenjujemo jer nisu imali pasoše kao što su nama pripustili (tek) krajem 60-ih ili kajaznam, bila je još i socijalnija država od SFRJ jer su doslovce svi dobivali stanove i wartburge nakon nekog vremena, a dozvoljavala je i višestranačje (u parlamentu je imala 3 demokršćanske stranke, naravno pod kontrolom partije). I upravo je zbog te žestoke javne potrošnje i ubacivanja zdravih sredstava u beskonačne bunare sanacija, jednostavno bankrotirala i propala.
Socijalistički sustav jednostavno nije imao makroekonomske regulatore, koji bi ga ispravili kad se brod nagne….

Odgovori
dadari 5 studenoga, 2009 - 01:21

Ajme ljudi iskulirajte!Ja sam bila samo gost na vasem blogu i mogu reci da vise necu to citati ni komentirati!zar vam nije u svakom danu dosta j…..,pa umjesto da ovdje uzivate u lakim temama vi UBIJATE tim glupostima!veliki pozzzzzzzzzz!!!!!!!!!uzivajte u lijepim stvarima kojih je malo nazalost!

Odgovori
ALIEN 5 studenoga, 2009 - 08:55

Nemetz i strina bi komotno mogli odavde odjebat na Hdz-ove blogove i stranice pošto za njih ništa ne znaći ni riječ največeg hrvatskog ekonomskog stručnjaka kad već misle da su pametniji od Zagyja i jer ste stvarno postali naporni sa svojim Hdz-ovskim filozofijama i sranjima .
Sad ignorirate Zagyja koji vas je ubio točnim podacima i demantirao u potpunosti , e pa da znate da je Zagy u pravu sto posto .
Ljudi su umorni od takvih idiotskih sranja i bajki koje vas dvoje meljete i zaista mi se sere kad čitam vaše glupe upise !
Zagy – imaš moju a vjeruj i podršku mnogih tj većine samo što se ne žele kompromitirati sa ovakvim budalama ali trebali bi jer kao što si i ti rekao – dosta smo trpjeli i šutjeli .
Zagy -svaka čast i kapa dolje !
Fish – sorry ali Zagy se složio s tobom a za probleme koje si ti naveo su ti krivi upravo ovakvi kao strina i Nemetz i Hdz-ovska gamad .
RESPECT

Odgovori
Nemetz 5 studenoga, 2009 - 10:24

Evo moj zadnji upis… nismo valjda do toga došli da ako ne smatraš prošli socijalistički poredak najsavršenijim na svijetu, da si odmah lopov i HDZ-ovac? Jer JEDINO mi to, kao i obranu svakog etniciteta i regionalne pripadnosti od vulgarnog vrijeđanja, možete prigovoriti. Strini niti to. Ako imaš što konkretno moje citirati, izvoli. Ali dajte budite ljudi, a ne vuci. Meni je čudno i žalosti me to stravično međusobno perpetuiranje mržnje u Hrvata i šire, ali s druge strane, internet je pun toga i neda mi se više zbog toga zabrinjavati….
Doviđenja.

Odgovori
ALIEN 5 studenoga, 2009 - 12:08

Da da da , sad bi lizao ono što je zasrao ,ma kako da ne .
Pa nemamo šta tvoje citirati nego te samo pitati zašto ti nisi demantirao Zagyja i komentirao onda kad te čovjek ubio u pojam nepobitnim argumentima i zašto ne daš odgovor sam sebi kako je moguće i zašto je cijela Juga u 45 god bila zadužena 20 milijardi dolara a Hrvatska u samo 15 god skoro 100 milijardi eura i tko bi to lakše vratio i kako će to vratiti Hrvatska ,ha dripac jedan pametni filozofski ,na taj točan navod (potkrijepljen ekonomskim stručnjakom) i pitanja nećeš dati odgovor jeli ,a isto tako ni ti Strina ,pa tražila si da ti to objasni ekonomski stručnjak i Zagy ti je dao istiniti primjer ,ali ne ,ti to ignoriraš kravo jedna bezobrazna ,ma sram te bilo .
Dobro je Zagy rekao da svi vi kamenjarci ista bagra ali on je bar rekao da ima izuzetaka ali ja kažem da ih oćito nema .
I onda se pitate otkud mržnja ,pa kako bi vas voljeli kad odmah počnete srati svoje kamenjarske filozofije i pametovanja i prodavati nam bijesne gliste kao što nam ih isto tako npr prodaje ona brđansko-lička seljačina Milinović ,pa taj sam sebe uvjeri u laž koju zine a sve što zine mu je laž kao i svim Hdz-oskim govnima !
SMRT KAPITALIZMU
ŽIVJELA SOCIJALDEMOKRACIJA
Jel tako Zagy prijatelju ?
RESPECT

Odgovori
Ponoćna strina 5 studenoga, 2009 - 13:13

@Nemetz – kolega, pa to giza sam sebi piše hvalospjeve. baci oko na taj stil.
:):) btw. ne smatram ti ja socijalizam bogomdanim. Previše uravnilovke i previše demotiviranja onih koji stvarno žele nešto raditi.
Ajd odjavljujem se i ja. Da pustimo ovog nek se dopisuje sam sa sobom. Krenulo mu, pa da ne kvarimo.

Odgovori
Nemetz 5 studenoga, 2009 - 13:13

Fakat se dam vuć za jezik…. i ja sam bolesnik, kao i vi, barem priznam.
“Kamenjarci”?? Nit je što se mene tiče istina, nit mi je inače jasno čemu k.kujac uvijek to jedno te isto priprosto šovinističko označavanje imaginarnih neprijatelja?
Ja tobože NISAM(?) pobio tvrdnju da je “cijela Juga u 45 god bila zadužena 20 milijardi dolara”? Jesi li ili ne čitao što sam napisao? U samo 10 godina (1970-1980) SFRJ je digla 30 mlrd dolara kredita, a od 1980-1990 i duplo više od toga. Na 20 mlrd je samo ZAVRŠILA jer je Marković mudro devalvirao dinar u odnosu na dolar. I ništa više.
I krediti na koje ste se toliko naprdili, su osim toga NAJAMNJE BITNA stvar u cijelom pitanju ČEMU i KAKO je gospodarski sustav SFRJ imao vremenski ograničeno trajanje i zašto je stalno devalvirao dinar i 80-ih vršena teška stabilizacija s nestašicama i ograničenjima. Kod kredita stvar koja se dade uspoređivati jedino je s koliko BDP-a, produktivnosti i izvoza ih možeš servisirati (SFRJ je podnosila teški teret kod toga), da ne spominjem kolika je realna cijena tih kredita obzirom na vrijednost novca i proizvodnje.
U ČEMU je on to mene pobio i ŠTO vi uopće želite dokazati? Da je teklo med i mlijeko, da je sve to primjenjivo danas, što?
Osim da sam ja nekakav HDZ-ovac i vjerojatno automatski hercegovac, jer nitko drugi ne može imati svoje mišljenje o naravi komunizma osim takvih. Koji vam je k.?

Odgovori
ZAGY 5 studenoga, 2009 - 13:33

Sad sam još i netko drugi – ha ha ha ,ma stvarno nema više smisla komentirati budale a i nemam živaca !!!!
ALIEN – hvala i drago mi je i znam ja da ima više takvih koji misle kao mi i to me tješi ,ali nemoj se truditi a i pametniji popušta !!!
AJD BOK !!!

P.S. Sad kad ću negdje u Zg ili Zagorju ćuti onaj odurni glupi BiH govor tj naglasak a isto tako i blitvarsko-tovarski ,odmah po pički bez pitanja a tek onda ću mu reći da je to zato jer ne želi pričati književni Hrvatski !!!

Odgovori
ALIEN 5 studenoga, 2009 - 15:56

Ha ha ha ha ha Zagy je postao Alien ,nemrem vjerovati …
Zagy a da ti ipak budeš predator pa da zajedno istrijebimo ove izrode i dotepence ,ha kaj veliš ,he he !
A neeee, ipak smo ih mi naučili civiliziranom ponašanju ali gene i mozak im je nemoguće promijeniti tak da ono … ko ih j… ,nek žive .
Nemetz -ti ili si prirodno tako glup ili se praviš glup i možda nisi ni HDZovac ni ercegovac ali onda si neki jebeni izrod -JEBALI TE KAPITALISTI U GLUPA USTA ———ŽIVIO SOCIJALIZAM I DRUG TITO !!!
RESPECT

Odgovori
Wolf 6 studenoga, 2009 - 18:59

Zagy, nažalost sam pročitao sve ono što si, u svojoj nevjerojatnoj zabludi, natipkao na ovom postu, i kao Zagy, i kao Alien (alias), te sam osjetio potrebu da prokomentiram tvoje stavove.
Očito je da si ustrajan u svojim nastojanjima da sve svoje neistomišljenike, ma otkuda oni dolazili i kako se zvali, strpaš u jedan koš – neprijatelja ove države, falsifikatora povijesti, zamagljivača budućnosti.
Makar Nemetz zna biti strahovito uporan u dokazivanju svoje teze, nekad i previše po mom mišljenju, ovaj put moram biti na njegovoj strani – pogotovo jer smatram da je barem 95% njegovih teza točno, a tih 5% ostatka sigurno ne ide na tvoju stranu.
I muka mi je od tvojih rasističko – šovinističkih komentara o Dalmatincima, Hercegovcima, Bosancima, itd… Kulturna raznolikost je bogatstvo svakog naroda, a velika većina, apsolutno velika većina Dalmatinaca, Bosanaca i Hercegovaca koje ja poznajem, a poznajem ih jako puno i privatno i po prirodi posla (krećem se po čitavoj Hrvatskoj i inozemstvu) su marljivi, vrijedni i radišni ljudi, kojima je osnovni cilj u ovim vremenima preživjeti i zadržati radna mjesta, svoja i ljudi koji rade u njihovim tvrtkama.
Žao mi je što Riba nije ugasio komentare i prije (a tvoje postove, pogotovo zadnje obrisao), jer ovo nije site gdje se promovira nacionalna ili međuregionalna netrpeljivost. I na kraju, morao sam dati podršku Nemetzu, jer jednostavno, ukoliko budemo popuštali takvima kao ti Zagy (alias Alien) od ove države će ostati samo ono kakvim nas vani i smatraju.

Odgovori
purger 7 studenoga, 2009 - 18:08

a ja podržavam zagija i kaj je rekao kaj se tiče hercegovaca i dalmatinaca,posebno hercegovaca u zagrebu i govana na vlasti.statistički velika večina lopina i gamadi je iz kamenjara,bilo da su tamo rođeni ili od tamo vuku korijene.i to je ziher tak,statistika ne laže.i jedan drugog vuku i šire se ko karcinom.plemenski način razmišljanja.jedan rođo vamo drugi tamo i sve smo okupirali,jel tako rođo.zato ja nemam posel sa vss-om jer nemam rodijačkih veza,mamu im jebem pokvarenu.alergičan sam na kamenjarski naglasak,na mentalitet brđana da je to strašno.stvarno mi se gade.

Odgovori
tww 8 studenoga, 2009 - 09:47

Još se niste oladili.

Odgovori
ZAGY 9 studenoga, 2009 - 09:47

Wolf –
1. Neznam otkud ti ideja da sam ja Alien jer to fakat nisam !!!???
2. Oćito nisi dobro pročitao moje postove kad me nazivaš rasistom i šovinistom !!??
3. Zašto bi Riba obrisao moje i slićne postove ako su istiniti a to što tebe i takve kao što si ti istina boli ,to je tvoj problem !!?
4 . Ukoliko budemo popuštali bandi lopovskoj kamenjarskoj koja je sad na vlasti i hercegovačkoj gamadi nećemo više imati ni H od Hrvatske a upravo i samo zbog spomenutih smo baš na tom putu !!!
5. Purger – potpisujem sve rečeno no žao mi je da što se i drugi kojih ima jako puno ne probude i daju do znanja toj gamadi da su dosta srali , varali ,lagali i da je krajnje vrijeme da shvate da su previše dobili krila i da će im se ta krila za kratko vrijeme odrezati !!!
6. tww – zašto da se ohladimo ha !!? Trpimo i gledamo nepravdu i laži i lopovštinu već godinama – e pa dosta je bilo -neka se ohlade oni koji su nam upropastili Hrvatsku -neka se ohlade oni koji su napravili upravo ono što je Fish napisao -neka se ohlade oni koji nam nameću neku svoju kamenjarsku politiku !!!
7. Ako dođeš živjet i radit u bilo koju stranu državu ,onda se moraš prilagoditi prvo njihovom jeziku a onda zakonima i običajima jer inaće ne možeš opstati ,dakle ,državljani BiH su pobjegli kod nas u Zg i Hrvatsku a mi ih prihvatili savršeno ,branili njihovu državu ,financijski i na sve mile naćine pomagali godinama ,da bi nam sad ti isti zabili nož u leđa i još bi nam sada htjeli krojiti sudbinu u našim krajevima ,gradovima i domovima , E PA NEĆE MOĆI -DOSTA VAS JE BILO !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odgovori
mateo 18 prosinca, 2009 - 19:00

riba to je tek početak onoga što nas stvarno čeka…

Odgovori
1 2 3

Odgovori na Katarina

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.